Dr loole
Phone Number-09198009525

تخلیه چاه در تهران شبانه روزی-09198009525

تخلیه چاه
تخلیه چاه

ایا به تخلیه چاه نیاز دارید ؟ شرکت خدمات فنی دکتر لوله در زمینه تخلیه چاه فعالیت دارد، همیچین تکنسین های زیادی در این زمینه دارد شما می توانید برای ثبت سفارش با شماره 09198009525 تماس حاصل فرمائید .

تخلیه چاه

از گذشته تا به امروز دراکثر منازل برای دفع فاظلاب از چاه استفاده شده است .این چاه ها حد معینی دارند که اگر چاه پر شود و بالا بیایید ، باید تخلیه شود. تخلیه چاه امر ضروری است که باید به موقع و دوره ای انجام شود در غیر این صورت باعث حوادثی نظیر : (ریزش چاه ، وارونه شدن گلدون چاه و…… شود .)

اگر چاه فاضلاب شما مکررا پر می شود در فکر حفر چاه جدید نباشید.چون از نظر زمان و هزینه مقرون به صرفه نمی   باشد.با تخلیه و احیای چاه قدیمی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

تخلیه چاه

تخلیه چاه و لوله بازکنی چه مدت طول می کشد و چه زمانهایی می توانیم در خدمت شما باشیم؟ ما بصورت شبانه روزی در خدمت شما هستیم.هر زمانی که شما مناسب بدانید به سرعت در محل حضور خواهیم یافت.این کار معمولا بین ۱ الی ۲ ساعت طول می کشد.

آیا چاه مجددا پر خواهد شد؟ اگر در دیواره ها و کف آن ، رسوب و لایه های رسوبی به وجود آمده باشد ،  مجددا پر خواهد شد.ما در هنگام تخلیه ، بررسی خواهیم و اگر نیاز به لایروبی و کف تراشی  باشد ، حتما مشاوره خواهیم داد.

تخلیه چاه

آیا نیاز به حفر چاه جدید وجود دارد؟ گاهی به دلیل فرسودگی بیش از حد چاه قدیم و یا عدم جذب آب توسط چاه پر شده ، نیاز به حفر چاه جدید است.

تخلیه چاه

تخلیه چاه

تخلیه چاه

سوالات شما :

آیا چاه فاضلاب ، واقعا پر شده است؟ پر شدن فاضلاب نشانه هایی دارد از جمله اینکه این چاه ، چند سال است که تخلیه نشده است .آیا جدیدا بوی بد فاضلاب در ساختمان می پیچد.آیا گرفتگی توالت پیش آمده و آب بالا زده و باز نمی شود.آیا نسبت با ماه ها و سالهای پیش ، حشرات موزی مثل سوسک در منزل بیشتر شده است.همه این موارد و موارد دیگر می تواند نشان از این باشد که  فاضلاب در حال پر شدن است و یا کاملا پر شده.برای تشخیص دقیقتر بهتر است افراد متخصص ما در محل حضور یافته و بصورت کاملا رایگان و شبانه روزی برای مشاوره در خدمت شما باشند.(با شماره 09198009525تماس بگیرید)

تخلیه چاه

آماده عقد قرارداد با ارگانهای دولتی ، شرکت ها ، هتل و رستوران ها و مجتمع های مسکونی در تهران و حومه

  1.   تخلیه مکانیزه چاه بصورت ۱۰۰% تضمینی توسط پمپ های کف کش ارتفاع زن
  2.  لایروبی چاه  و کف تراشی توسط نیروی انسانی مجرب
  3.  تشخیص دقیق محل درب چاه با دستگاه و باز و بسته کردن درب چاه و کلیه کارهای بنّایی مرتبط
  4. تخلیه سپتینگ های لجن گیر و چربی گیر و منحول و لایروبی سپتیک
  5.  طوقه چینی و کول گذاری میله ی چاه و جلوگیری از ریزش دیوارهای چاه فاضلاب
  6.  حفر چاه های جذبی و عمیق آب و فاضلاب و چاههای ارت

تخلیه چاه

دکتر لوله

گروه فنی و خدماتی دکتر لوله با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تاسیسات و خدمات فنی اعم از نصب و تعمیر سرویس موتورخانه، پمپ آب، پکیج و کولرهای آبی و گازی، تعمیرات و اجرای انواع لوله کشی، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و باز کردن انواع لوله های فاضلاب از یک اینچ تا سی اینچ و کلیه امور بنایی و بازسازی کامل ساختمان با اکیپ مجهزو زبده و ابزار حرفه ای مفتخر است هفت روز هفته و 24 ساعتع یاری رسان همشهریان عزیز باشد.

تخلیه چاه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *