Dr loole
Phone Number-09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه تهران -09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه سراسر تهران
تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه یکی از اقدامات مهم و حساس است. این امور برعهده لوله بازکن های حرفه ای است. برای انجام تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیاز به تیم مجرب و متخصص داریم. این تیم مجرب و حرفه ای روند تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را سرعت می بخشند.

برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چه باید کرد؟

برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه از ادوات و تجهیزات قدرتمند استفاده می شود. تمام این تجهیزات برای جلوگیری از کندن و خراب کردن محوطه مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. فرض کنید در محیط اداری، تجاری یا مسکونی دچار نشتی یا ترکیدگی لوله شده اید. اولین اقدام مهم و کاربردی برای رفع این نوع نواقص حفظ خونسردی است. شما می توانید در حین آرامش تصمیمات بهتری بگیرید.

تشخیص ترکیدگی

خدمات دکتر لوله

دکتر لوله یکی از تیم های فنی و مجرب برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه است. این تیم تمام دقت و مهارت لازم را برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به خرج می دهد. دکتر لوله یک تیم باتجربه است. این تیم در حدود 30 سال در زمینه خدمات لوله بازکنی فعالیت دارد و آموزش های پیشرفته و مقدماتی لازم برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را پشت سر گذاشته است.

امکانات مهم دکتر لوله برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چیست؟

دکتر لوله برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه از دستگاه استفاده می کند. با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز می توان لوله های آسیب دیده و ترک برداشته را به خوبی تشخیص داد. در چنین حالتی دیگر نیاز به حفاری طولانی فضای منزل نیست. در نتیجه صاحبخانه بعد از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دچار ضرر اقتصادی نخواهد شد.

در ساختمان های قدیمی پیدا کردن محل نشتی کار به مراتب ساده ای است. ساختمان های جدید در بعضی از موارد از نظر نشتی چندان واضح نیستند. همین موضوع تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را دشوار می کند.

تشخیص ترکیدگی

خدمات : ✅ تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه
نوع دستگاه : ✅ دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله امریکایی
ضمانت کار : ✅100% تضمینی
دقت تشخیص : ✅پیدا کردن نقطه نشتی با کوچک ترین تخریب

معرفی دستگاه نشت یاب لوله ها

دستگاه نشت یاب لوله ها، دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، دستگاه تشخیص نشتی و … همگی معرف یک دستگاه واحد هستند. دستگاه‌ های تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بر حسب تکنولوژی روز دنیا فعالیت می کنند و از کنده کاری و حفاری بی مورد در فضا جلوگیری می نمایند.

برای تفهیم عملکرد دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه می توان آن را به یک رادیو تشبیه کرد. این دستگاه مجهز به فرستنده امواج و گیرنده است. به همین خاطر به یک رادیو تشبیه می شود. فرستنده و گیرنده به کار رفته در محفظه دستگاه بسیار کوچک اما قدرتمند است. با نگاه اجمالی به ظاهر دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه متوجه می شوید این دستگاه گیرنده امواج است.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه سراسر تهران

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تیم مجرب دکتر لوله با قرار دادن محفظه کپسولی دستگاه در مسیر لوله های آب، کار خود را شروع می کند. تمام مسیرهای آب سرد و گرم باید مورد بررسی واقع شوند. حرکت کردن محفظه در مسیر لوله کشی، با ارسال امواج از سوی فرستنده همراه خواهد بود. امواج برگشتی توسط دستگاه بررسی می گردند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه با این دستگاه بر حسب امواج انجام می شود. با همین فرآیند ساده می توان هر نوع نشت، ترکیدگی و شکستگی لوله را در محیط منزل شناسایی کرد. با دستگاه نشتی یاب سرعت تشخیص ترک خوردگی لوله افزایش می یابد. در نتیجه از تحمیل خسارات بیشتر بر صاحبخانه جلوگیری می شود. همچنین زمان تعمیرات لوله بازکنی به حداقل ممکن می رسد. لوله های دیوار و کف هر دو می توانند با استفاده از امواج دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مورد بررسی قرار بگیرند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

کاربرد دستگاه نشتی یاب چیست؟

دستگاه نشتی یاب امروزه برای انجام پروسه های مختلف به کار می رود. برای انجام کارهای مربوط به امور فاضلاب و چاه کنی نیاز به بررسی همه جانبه لوله های آب سرد و گرم در محیط منزل داریم. با دستگاه نشتی یاب می توان تمام لوله های آب سرد و گرم را به شکل مطلوب مورد بررسی و واکاوی قرار داد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تضمین خدمات دکتر لوله

دکتر لوله برای ارائه خدمات به مشتریان از تکنولوژی روز دنیا بهره مند می شود. همچنین کیفیت سرویس دهی خود را در نواحی مختلف شهر تهران افزایش می دهد. این مرکز در سایر نواحی شعبات زیادی داشته و با اولین تماس به شما خدمت رسانی خواهد کرد. دریافت خدمات دکتر لوله به شکل تضمینی به مشتریان ارائه می شود.

.تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

1 – آیا در فشار آب تغییری ایجاد شده است؟

وقتی دوش را باز می‌کنید، میزان آب خروجی از دوش کاهش قابل‌توجهی دارد؟ یا وقتی برای شستن دست‌ها می‌روید کم بودن فشار آب شما را متعجب می‌کند؟ پس اگر متوجه افت قابل‌توجه فشار آب در روزهای متوالی شده‌اید، بهترین کار این است که برای جلوگیری از آسیب بیشتر با یک متخصص تماس بگیرید.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه   با بررسی فشار آب

2 – به علائم وجود نم توجه کنید

اگر نشانه‌های قابل‌مشاهده‌ای از نم در دیواره‌ها یا سقف شما وجود دارد، این یعنی در جایی لوله نشتی دارد. شما همچنین یک آگاهی نسبی از محل نشت پیدا خواهید کرد، اما قبل از تخریب دیوارها، توصیه می‌کنیم یافتن محل دقیق نشت یا تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه      را به افراد حرفه‌ای بسپارید.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه با شناسایی محل نشت

3 – به دنبال وجود گل یا گودال آب در محیط حیاط خود باشید

اگر نشتی برای مدت‌ها ادامه یابد و لوله‌ای کاملاً ترکیده باشد، می‌تواند منجر به تشکیل گودال‌های آب یا مناطق مرطوب در اطراف حیاط، ویا ایجاد ناهنجاری در مناطق کاشی شده و رشد غیرعادی گیاه در یک منطقه خاص شود.

اگر هرکدام از این علائم را در حیاط خود مشاهده کردید، بلافاصله قبل از شروع به حفر کف حیاط یا باغچه و بیرون کشیدن چمن، با متخصصین ما تماس بگیرید، چراکه تیم دکتر لوله از فناوری پیشرفته تشخیص نشتی استفاده می‌کند که سبب می‌شود محل نشت یا ترکیدگی را به‌طور دقیق شناسایی کرده و با کمترین تخریب، لوله را ترمیم کند.

4 – چرا سیستم لوله‌کشی من خیلی پر سروصدا است؟

گوش دادن به هرگونه صدای چکه کردن، صدای کوبیدن و یا صدای تق‌تق در دیوارها می‌تواند راهی برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در ساختمان باشد. ممکن است هنگام باز کردن شیر آب، صداهای بلندی در لوله ایجاد شود که برای آن چندین دلیل وجود دارد این مسئله اغلب می‌تواند مربوط به فشار آب باشد.

موج ضربه‌ای ناشی از فشار زیاد آب در لوله‌ها می‌تواند باعث بسته شدن ناگهانی دریچه شود که این خود منجر به ایجاد صدای سوت و صدای چکش در سیستم لوله‌کشی خواهد شد. اما دلایل دیگر این اتفاق می‌تواند وجود رسوبات معدنی در دستگاه هوادهی، واشرهای معیوب یا شکستگی در سیستم لوله‌کشی باشد

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

 

از کجا بفهمیم که لوله آب نشتی دارد آیا نیاز به تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه وجود دارد؟

متاسفانه نشت آب از لوله در اغلب موارد ، پنهان است و شاید مجبور باشید به تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه فکر کنید

شما زمانی متوجه ترکیدگی می شوید که آب به بخشی از ساختمان نفوذ کرده

ولی ابتدا باید متوجه شوید کهنشت از لوله آب اتفاق افتاده یا لوله فاضلاب

زیرا دستگاه های تشخیص ترکیدگی ، محل نشت آب از لوله آب را تشخیص می دهند نه فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

 

روش تشخیص اینکه لوله آب نشت دارد و ترکیدگی اتفاق افتاده یا لوله فاضلاب

همانطور که در عکس بالا مشاهده کردید ، اگر تمامی شیر های ساختمان را ببندید و کنتور آب را چک کنید متوجه خواهید شد که ترکیدگی لوله آب اتفاق افتاده یا نشت آب از لوله فاضلاب

اگر پس از بستن تمامی شیرهای آب ، کنتور آب کماکان کار کند به این معنی است که ترکیدگی لوله آب اتفاق افتاده

این روش تشخیص این بود که آیا لوله آب نشت دارد یا خیر.

و اما در رابطه با لوله فاضلاب قضیه پیچیده تر است و متاسفانه با روش خانگی نمی توان کاملا مطمئن شد که لوله فاضلاب نشت دارد

حال سوال اینجاست که آیا لوله کش آب و فاضلاب می تواند ترکیدگی لوله را اصلاح کند

اگر می خواهید تخریب زیادی داشته باشید ، اول با لوله کش تماس بگیرید

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

 

کار لوله کش ، تشخیص نقطه ای محل ترکیدگی و نشت لوله آب نیست بلکه فقط اصلاح آن است

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت یابی لوله آب ، قبل از تعمیر لوله کشی ، باعث کم شدن میزان تخریب ساختمان و طبعا کاهش هزینه هاست

اگر می خواهید فقط یک نقطه از ساختمان تخریب شود ، بهتر است ابتدا با  مرکز تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یابی لوله آب تماس بگیرید

گروه فنی تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یابی دکتر لوله 

ما سالهاست که در شهر بزرگ تهران ، مشغول تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یابی لوله آب هستیم

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

ما انواع مختلف ترکیدگی ها را تجربه کرده ایم

ما قیمت خدمات خود را قبل از اجرای کار به اطلاع مشتری می رسانیم

مشاوره به مشتری ، رضایت ما از کار را افزایش می دهد

مشکل مشتری ، مشکل ماست بنابراین اگر کار تا نیمه شب هم طول بکشد ، تمامش خواهیم کرد

 

ما برای نشت یابی لوله آب و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و ترمیم لوله کشی ، اکیپ های جداگانه ای در تهران داریم

 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

ما خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را در کلیه مناطق 22 گانه تهران به صورت تضمینی با ضمانت نامه کتبی ارائه می دهیم. سرویسکاران آموزش دیده و خبره شرکت آراد 24 ساعته آماده خدمات دهی جهت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به شما همشهریان عزیز می باشند. فقط با یک تماس آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

در ساختمان های قدیمی که از سیستم لوله کشی آهنی استفاده شده . در دراز مدت دچار پوسیدگی شده و لوله ها دچار نشت آب می شوند. دلایل نشان دهنده ترکیدگی لوله آب وجود نم و رطوبت ، طبله کردن دیوارها یا چکه سقف می باشد.نشت یابی لوله با دستگاه توسط شرکت آراد ارائه می گردد

آیا همیشه اینگونه است؟

همیشه ترکیدگی لوله خود را به صورت نم یا چکه نشان نمی دهد. اگر لوله های کف حیاط یا زیر زمین دچار نشتی و ترکیدگی شود. در این صورت شما متوجه ترکیدگی لوله نخواهید شد. با یک راه حل ساده متوجه نشتی لوله های حیاط خواهیم شد. همه شیر آلات ساختمان را ببندید، به درجه کنتور نگاه کنید اگر درجه هنوز در حال چرخش هست لوله های که از کف ساختمان رفته ترکیدگی دارند.علت زیاد آمدن مبلغ قبض آب هم میتواند یکی از دلایل ترکیدگی لوله های آب در ساختمان باشد. برا اطلاع از نشتی لوله ها در ساختمان می توانید از خدمات تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه در تهران توسط شرکت دکتر لوله  استفاده کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

علت استفاده از دستگاه برای تشخیص ترکیدگی ؟

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه امروزه باتوجه به پیشرفت‌های تکنولوژی فرایندی آسان‌تر از گذشته است. با بهره گیری از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه می‌توانیم علاوه بر کاهش آسیب‌های وارده به ساختمان و تاسیسات لوله کشی، برای پیدا نمودن محل نشتی (نشت یابی)، هزینه کمتری نیز بپردازیم. هر چه از زمان نشتی لوله بگذرد، آسیب‌های زیرساختی عمیق‌تری به ساختمان محل سکونت شما وارد می‌شود و موجب افزایش نم و رطوبت در بنا و ساختمان مورد نظر می‌شود.

اگر امکان تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه وجود ندارد بالاجبار باید اقدام به تخریب محل‌های احتمالی نشتی لوله در ساختمان کرد تا محل ترکیدگی لوله و نشت لوله فاضلاب یا آب پیدا شود؛ اما در اکثر موارد با بهره گیری از روش تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دیگر نیازی به تخریب نیست؛ و به راحتی می‌توان از گسترش نم و رطوبت بیشتر در ساختمان جلوگیری نمود؛ و به صورت دقیق محل نشتی را مشخص کرد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

دستگاه نشت گیر بسیار حساس و پیشرفته است اما کار با آن بسیار راحت است چراکه درواقع خود دستگاه نشت گیر همه کارها را انجام می‌دهد. تنها کاری که تکنسین تشخیص ترکیدگی لوله باید انجام دهد این است که دستگاه نشت گیر را مقابل لوله یا دیوار (محل موردنظر) بگیرد تا متوجه شود که در آن محل ترکیدگی یا نشتی وجود دارد یا خیر

انواع دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

  1. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک شبکه آب
  2. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه رادیویی شبکه آب
  3. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک عقربه ای
  4. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک تمام دیجیتال PICO

بهترین امتیاز دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله شناسایی دقیق محل ترکیدگی لوله بدون نیاز به تخریب و کندن نقطه ی مورد احتمال در کمترین زمان ممکن است که درحقیقت این روش بسیار مفید یعنی تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در واقع با توجه به هزینه سنگین بررسی و بازسازی محل ترکیدگی لوله، صرفه جویی اقتصادی کاملا مناسبی است.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله درحقیقت بر اساس امواج کار میکند. دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله یا نشت یاب به کمک گیرنده ای قوی و فوق حساسی که دارد حتی کوچک ترین امواجی بر اثر ترکیدگی لوله و یا نشت لوله ایجاد شده را دریافت کرده و شناسایی میکند آن هم بدون نیاز به تخریب و بررسی مستقیم ترکیدگی لوله ها را شناسایی میکند.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چگونه کار میکند؟

دستگاه تشخیص نم ساختمان یا دستگاه نشت یاب از امواج فراصوت برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت یابی در دیوارها استفاده می‌کند. در این دستگاه یک گیرنده و فرستنده امواج تعبیه شده است که درون یک محفظه‌ کپسول شکل قرار دارد. این کپسول بر روی لوله‌‌ها، دیوارها یا مکانی که قرار است نشتی آن تشخیص داده شود حرکت می‌کند.فرستده امواج خود را به طرف هدف می‌فرستد و امواج بازگشتی از آن را دریافت می‌کند. پس از آن، دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از مدل‌های کامپیوتری، وجود ترک و نشتی درون لوله‌ ها یا دیوار را تشخیص می‌دهد.

نحوه کار با دستگاه

دستگاه های نشت یاب دستگاهی الکترونیکی بوده که با امواج کار می کند. نحوه کار این دستگاه ها بدین صورت است که متخصص دستگاه را در برابر دیوار می گیرد و با ارسال امواجی به سوی لوله ها و برخورد این امواج با لوله ها و دریافت آن توسط دستگاه محل دقیق نشت پیدا می شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

در اصل می توان گفت که دستگاه های نشت یاب ترک های موجود بر روی لوله ها را پیدا می کند که این ترک ها دلیل نشتی در لوله ها می باشد. این دستگاه ها بسیار پیشرفته بوده و قادر به تشخیص ترکیدگی و نشت لوله ها در اعماق و در پشت دیوارها می باشد. باید توجه داشته باشید که درست است که تشخیص ترکیدگی لوله ها با دستگاه کار آسانی است ولی برای تشخیص سریع و دقیق محل نشت باید از افراد آموزش دیده و باتجربه کمک بگیرید تا به درستی عمل کند.

قیمت و هزینه تشخیص ترکیدگی چقدر است؟

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله در ساختمان هایی با متراژ بالا و پایین

برای ساختمان های بزرگ با متراژ بالا که نیاز به بررسی لوله کشی کل ساختمان است هزینه نشت یابی آب بیشتر است. در صورتی که نشت آب در قسمت مشترک آپارتمان مسکونی اتفاق بیفتد هزینه نشت یابی لوله با دستگاه در به عهده همه ی ساکنین مجموعه است. برای پیشگیری از ترکیدگی لوله و نشت آب بهتر است که بررسی سالم بودن لوله کشی توسط لوله کش حرفه ای انجام شود و در صورت وجود پوسیدگی برای تعویض لوله اقدام شود. تعویض به موقع لوله های پوسیده از ترکیدگی و مشکلات پس از آن جلوگیری می کند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

برای برآورد کردن هزینه نشت یابی آب با تعمیرکار متخصص مشورت کنید. پوسیدگی لوله ها و نشت آب در ساختمان های قدیمی بیشتر اتفاق می افتد چرا که گذشت زمان باعث فرسودگی لوله ها می شود. هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه با هزینه ی تشخیص ترکیدگی بدون استفاده از دستگاه متفاوت است. تشخیص ترکیدگی ممکن است در برخی موارد خیلی راحت باشد و تشخیص بدون دستگاه انجام شود اما در بعضی موارد تشخیص اینکه محل ترکیدگی کجاست بدون استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله امکان پذیر نیست.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و بدون دستگاه متفاوت است

اگر برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه استفاده کنید هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیز به لیست هزینه هایتان اضافه می شود. تشخیص ترکیدگی لوله و نشت آب توسط دستگاه از مطمئن ترین راه های ممکن برای پیدا کردن محل نشت است.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

با توجه به این که پس از پیدا کردن محل نشت باید سطح زمین کنده شود تا به محل نشت برسید، پیدا کردن محل نشت به طور دقیق اهمیت بسیار زیادی دارد. هزینه نشت یابی آب بدون استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی و نشت می تواند بسیار بالا باشد چرا که تشخیص نادرست محل ترکیدگی زمان انجام تعمیرات را افزایش می دهد و ممکن است پس از کندن زمین و صرف نیرو و هزینه متوجه شوید که محل نشت آب را به درستی تشخیص نداده اید.

دستمزد تعمیرکار باتجربه به هزینه نشت یابی آب می‌ افزاید

نقش تعمیرکار حرفه ای در پروسه ی انجام تعمیرات بسیار مهم است. استفاده از تعمیرکاری که مسلط به کار نباشد می تواند هزینه نشت یابی آب را افزایش دهد. اگر تعمیرکار محل نشت را به درستی تشخیص ندهد مجبور به کندن سطح زمین می شوید و محل نشت آب پیدا نمی شود. پس شاید بهتر باشد که سابقه کار تعمیرکار را بررسی کنید و نظرات مشتری های دیگر را در مورد عملکرد آن ها بررسی کنید. معمولا هرچه تعمیرکار ماهرتر و باتجربه تر باشد، دستمزدش بیشتر خواهد بود و در نتیجه مبلغ نهایی هزینه نشت یابی آب هم بیشتر محاسبه خواهد شد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

علاوه برنکات بالا مسائل دیگری هم وجود دارد

  • میزان اندازه و متراژی که برای تشخیص ترکیدگی باید بررسی شود.
  • مدت زمانی که باید صرف پیدا کردن نشت یابی نمود جرا که در مواقعی این کار چندین ساعت طول می کشد.
  • محل ترکیدگی و نوع مصالح مورد نیاز پس از ترمیم بسیار مهم است. به عنوان مثال هزینه ترمیم کاشی حمام یا دستشویی با گچ متفاوت است.
  • با توجه به نوع لوله کشی توکار یا روکاربودن و عمقی که نشتی قرار دارد.

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله تا چه عمقی امکان پذیر است؟

نشت یابی لوله های آب و نشت یابی لوله با دستگاه در در آن ها با کمک دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله های آب می تواند تا عمق 40 سانتی متر در زمین را تشخیص دهد و نباید انتظاری بیشتر از این میزان نفوذ را از دستگاه های تشخیص ترکیدگی و نشت یابی داشت.

در صورتی که میزان نشت در لوله های آب بسیار بالا باشد و امواج صوتی که از آن منتشر می شود با دستگاه تشخیص ترکیدگی و نشت یابی قابل تشخیص باشد.از این دستگاه می توان برای نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله در ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری و صنعتی استفاده کرد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

میزان دقت دستگاه نشت یاب به چه صورت است؟

میزان دقت در دستگاه های تشخیص ترکیدگی و نشت یاب لوله متفاوت است و با توجه به نوع تکنولوژی موجود در دستگاه مشخص می شود .اما به طور کلی برای دستگاه های نشت یاب و تشخیص ترکیدگی لوله های آب دقت تشخیص کمتر از 10 سانتی متر محل سوراخ شده لوله های آن را می تواند تشخیص دهد.

بعد از پیدا کردن محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله های آب می توان لوله سوراخ شده را تعمیر یا تعویض کرد .نم و رطوبت ایجاد شده در محل ترکیدگی یکی از نشانه های بارز نشتی و ترکیدگی لوله های آب می باشد.برای تشخیص محل نشتی و تعویض لوله کشی آب بهتر است با افراد باتجربه و متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

علت های ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در ساختمان چیست؟

1- وارد شدن فشار زیاد از طریق سیستم به لوله2- ترکیدگی لوله به قدیمی بودن لوله3- وارد نمودن آسیب به لوله آب و فاضلاب در هنگام نصب و عدم توجه به آن4- استفاده بیش از حد از حلال ها در لوله فاضلاب5- ترکیدگی لوله بر اثر یخ زدگی لوله ها در شرایط آب و هوای نا مساعد

6- عدم مهار بست لوله در هنگام نصب7- مجاورت لوله ها با اشیاء تیز و سخت مثل آهن8- استفاده نکردن از جنس مرغوب و بادوام در سیستم لوله کشی ساختمان9- شکستن و سوراخ شدن لوله در هنگام دریل زنی در دیوارها و سقف10- گرفتگی لوله فاضلاب به مرور زمانایا به لوله کشی ساختمان نیاز دارید ؟ شرکت دکتر لوله با30سال تجربه در زمینه  لوله کشی ساختمان و تعمیرات لوله کشی  اماده خدمت رسانی  به شما عزیزان است لوله های ساختمان شما همانند قلب هستند که به طور مداوم درون انها اب جریان دارد و می چرخد ،و باید به بهترین نوع ممکن اجراع شود 

لوله آب

لوله های اب از گذشته تا کنون تغییراتی داشته است و به متریال های مختلفی تولید شده است تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

انواع لوله آب

  • لوله ی فلزی
  • لوله ی اب پلاستیکی (پرو پیلن pp)
  • لوله ی اب 5لایه

لوله های فلزی

این لوله ها در زمان قدیم استفاده می شدند و جنسی از فلز داشتند . این لوله ها از 2قسمت تشکیل شده اند ،یک قسمت داخلی که از آلیاژخیلی کمی استفاده شده است که در اثر جریان اب زنگ و اکسید نمی شود ،دو بخش بیرونی که به دلیل استقامت بالالوله و جلو گیری از شکستگی از الیاژ خیلی بالای تشگیل شده است که در اثر تماس با اب اکسید می شود و امکان ترکیدگی لوله وجود دارد که همین از مزایای منفی این لوله ها است 

لوله های پلاستکی (پروپیلن PP)

لوله پلی پروپیلن از راندوم کوپلیمر نوع 3 ساخته می شود ، این لوله جزوءسبک ترین و مقاوم ترین لوله های پلمیری می باشد لوله پلی پرپیلن به دو نوع سبز و سفید رنگ در بازار وجود دارد 

اجرای لوله ای پروپیلن PP))

این لوله تنها ضعفی که دارد در اجرای ان است ،این لوله ها باید با دمای  مناسب با اتوی لوله به خوبیر پرس بشود اگر دمای اتو بالا یا پایین دمای استاندارد باشد و یا لوله کثیف باشد ،لوله به خوبی جوش نمی خورد و نشتی می دهد و امکان در امدن لوله وجود دارد ،همچنین اگر لوله و اتصال را زیادی حرارت بدهیم ،سر لوله جمع می شود و باعث افت فشار ان محدوده می شود 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

لوله های 5 لایه

این لوله ها در سیستم های سرمایش و گرمایش رادیاتور ،سیتم های فشار قوی ،انتقال سیالات سرد و سیستم های گرمایش از کف به کار می رود  ،لوله های 5لایه با استفاده از تکنو لوژی خاصی تولید شدن که ویژگی های مثبت متریال پلاستیکی و فلزی را با هم ترکیب می کند لایه داخلی و بیرونی لوله پنج لایه از جنس پلی اتیلن بوده در حالی که لایه میانی از جنس المینیوم است 

چه لوله ای برای ساختمان خود بکار ببریم ؟

 لوله های PP))از جدید ترین و محکم ترین نوع لوله ها هستند که امروزه در تمامی لوله کشی ها از ان استفاده می شود ،همچنین برای لوله های شوفاژ نیز استفاده می کنند

لوله کشی فاضلاب

لوله کشی فاضلاب ساختمان های قدیمی در ایران عمدتاً چدنی است. برای اتصال لوله چدنی فاضلاب به یکدیگر از سرب و کنف استفاده میشود. امروزه از لوله پلیکا برای لوله کشی فاضلاب استفاده میشود. اتصالات لوله پلیکا بوسیله چسب پی وی سی مخصوص به یکدیگر متصل میشوند. همچنین امروزه در بازار ایران اتصالات لوله پلیکا مانند زانویی ۹۰ درجه و ۴۵ درجه و سه راهی سایلنت تولید میشوند. اتصالات سایلنت از شنیده شدن صدای فاضلاب در واحدها جلوگیری میکند. لازم به ذکر است که برای فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی از لوله پلیکا ۱۰ و برای فاضلاب حمام و روشویی از لوله پلیکا ۸ و برای کفشور از لوله پلیکا ۶ میتوان استفاده کرد. در صورت عدم رعایت قطر مناسب لوله فاضلاب پس از مدتی شاهد گرفتگی لوله فاضلاب خواهیم بود.

در مورد بازسازی لوله کشی فاضلاب نیز اتصال لوله پلیکا به لوله های چدنی قدیمی ساختمان مستلزم مهارت خاصی است که در صورت عدم رعایت ضوابط فنی، نشتی فاضلاب محتمل است. یکی از نکات مهمی که حین لوله کشی فضلاب باید در نظر گرفت شیب لوله پلیکا میباشد

به عنوان یک قاعده کلی شیب لوله فاضلاب باید بیشتر از ۲ درصد ( ۰.۰۲ ) نسبت به راستای افق باشد. به زبانی ساده تر به ازای هر ۱۰ متر لوله پلیکا فاضلاب سر لوله فاضلاب از زمین باید ۲۰ سانتیمتر فاصله داشته باشد. با یک نسبت تناسب ساده میتوان شیب مستقیم لوله پلیکا فاضلاب را تعیین کرد. همچنین بهتر است خم لوله فاضلاب حداکثر ۴۵ درجه باشد مگر اینکه شرایط اجرایی مانع از این کار شود

تعمیرات لوله کشی

این تعمیرات شامل  خدماتی است که بعد از ساخت منزل ، شما به ان نیاز مند می شوید ، خدماتی نظیر :نصب شیرالات ،نصب سینک، نصب روشوئی ، نصب و تعمیر توالت فرنگی ، نصب لباس شوئی و ضرف شوئی ، نصب و تعمیر فلاش تانک ، نصب سیفون زیر سینک و روشوئی ، تعمیرات خروجی های فاظلاب و….

شرکت خدمات فنی دکتر لوله با متخصصان با تجربه در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه  اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است ، برای ثبت در خواست سرویس کار می توانید با شماره 09198009525 تماس حاصل فرمائید .

صفر تا صد لوله کشی ساختمان نوساز

شما وقتی شرکت ما را برای انجام پروژه انتخاب می کنید می توانید انتظار داشته باشید :

  • ارائه خدمات بی نقص و حرفه ای

  • سرویس 24 ساعته

  • قیمت مناسب و طبق ارف بازار

  • نظم در انجام پروژه

  • داشتن اکیپ زبده برای انجام پروژه های سنگین

  • تضمین کار انجام شده

شرکت دکتر لوله اماده اخذ قرار داد با شرکت های ساخت و ساز و فنی مهندسی است .

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

اجرای لوله کشی رو کار

در بعضی از ساختمان های قدیمی به دلیل ترکیدگی لوله و پیدا نشدن محل دقیق نشتی می بایست لوله کشی رو کار انجام دهند . لوله کشی رو کار باید ظریف و دقیق انجام شود که تکنسین های دکتر لوله به ان واقف اند و اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند ، شما می توانید برای ثبت در خواست سرویسکار با شماره 09198009525 تماس بگیرید .

دکتر لوله 

گروه فنی و خدماتی دکتر لوله  با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تاسیسات و خدمات فنی اعم از نصب و تعمیر سرویس موتورخانه، پمپ آب، پکیج و کولرهای آبی و گازی، تعمیرات و اجرای انواع لوله کشی، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و باز کردن انواع لوله های فاضلاب از یک اینچ تا سی اینچ و کلیه امور بنایی و بازسازی کامل ساختمان با اکیپ مجهزو زبده و ابزار حرفه ای مفتخر است هفت روز هفته و 24 ساعتع یاری رسان همشهریان عزیز باشد.

ایا پیدا کردن محل لوله نیاز به تخریب زیاد دارد؟

خیر سرویسکاران دکتر لوله با کوچک ترین تخریب نقطه نشتی را پیدا می کنند و دقت زیادی در کار خود دارند

نشت یابی با دستگاه انجام می شود؟

بله سرویسکاران دکتر لوله با دستگاه های دقیق روز دنیا اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند

مدت زمان اعزام سرویسکار چقدر است؟

مدت زمان اعزام سرویسکار کمتر از30 دقیقه است اما در بعضی از مواقع به دلیل ترافیک ممکن است چند دقیقه ای به تاخیر بیافتد

ایا تعمیرات بعد از پیدا کردن مشکل لوله را هم انجام می دهید ؟

بله تیم دکتر لوله با داشتن اکیپ کامل در زمینه تاسیسات اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است

دکتر لوله   

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه  تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ایا به لوله کشی ساختمان نیاز دارید ؟ 

شرکت دکتر لوله با30سال تجربه در زمینه  لوله کشی ساختمان و تعمیرات لوله کشی  اماده خدمت رسانی  به شما عزیزان است 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

لوله های ساختمان شما همانند قلب هستند که به طور مداوم درون انها اب جریان دارد و می چرخد ،و باید به بهترین نوع ممکن اجراع شود 

 

لوله های اب از گذشته تا کنون تغییراتی داشته است و به متریال های مختلفی تولید شده است 

 

  • لوله ی فلزی
  • لوله ی اب پلاستیکی (پرو پیلن pp)
  • لوله ی اب 5لایه
 

این لوله ها در زمان قدیم استفاده می شدند و جنسی از فلز داشتند . این لوله ها از 2قسمت تشکیل شده اند ،یک قسمت داخلی که از آلیاژخیلی کمی استفاده شده است که در اثر جریان اب زنگ و اکسید نمی شود ،دو بخش بیرونی که به دلیل استقامت بالالوله و جلو گیری از شکستگی از الیاژ خیلی بالای تشگیل شده است که در اثر تماس با اب اکسید می شود و امکان ترکیدگی لوله وجود دارد که همین از مزایای منفی این لوله ها است 

 

لوله پلی پروپیلن از راندوم کوپلیمر نوع 3 ساخته می شود ، این لوله جزوءسبک ترین و مقاوم ترین لوله های پلمیری می باشد لوله پلی پرپیلن به دو نوع سبز و سفید رنگ در بازار وجود دارد 

 

این لوله تنها ضعفی که دارد در اجرای ان است ،این لوله ها باید با دمای  مناسب با اتوی لوله به خوبیر پرس بشود اگر دمای اتو بالا یا پایین دمای استاندارد باشد و یا لوله کثیف باشد ،لوله به خوبی جوش نمی خورد و نشتی می دهد و امکان در امدن لوله وجود دارد ،همچنین اگر لوله و اتصال را زیادی حرارت بدهیم ،سر لوله جمع می شود و باعث افت فشار ان محدوده می شود 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

  • لوله کشی ساختمان و تعمیرات لوله کشی  
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

16 دیدگاه دربارهٔ «تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه تهران -09198009525»

    1. سلام هزینه تشخیص ترکیدگی لوله بستگی به مشکل شما دارد برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره 09198009525 تماس بگیرید کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند

  1. سلام با تشکر از تیم دکتر لوله نشتی آب داشتیم و چند نفر رو برای پیدا کردن نقطه نشتی آب آوردیم و نتونستن پیدا کن تا اینکه با تیم دکتر لوله تماس گرفتیم و مشکلمون برای همیشه حل شد با تشکر از سایت خوبتون 🌹🙏

  2. سلام لوله های پکیج ما نشتی داره و هر روز باید بار پکیج رو زیاد کنیم شما می تونید نشتی قطره ام پیدا کنید ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *