Dr loole
Phone Number-09198009525

لوله کشی و تعمیرات ساختمان خیابان قزوین-09198009525

لوله کشی و تعمیرات ساختمان خیابان قزوین
لوله کشی و تعمیرات ساختمان خیابان قزوین
خدمات ما پنهان
ایا به لوله کشی ساختمان نیاز دارید ؟
شرکت دکتر لوله با30سال تجربه در زمینه لوله کشی و تعمیرات ساختمان خیابان قزوین ساختمان اماده خدمت رسانی  به شما عزیزان است .
لوله های ساختمان شما همانند قلب هستند که به طور مداوم درون انها اب جریان دارد و می چرخد ،و باید به بهترین نوع ممکن اجراع شود .
لوله آب
لوله های اب از گذشته تا کنون تغییراتی داشته است و به متریال های مختلفی تولید شده است .
انواع لوله آب
  • لوله ی فلزی
  • لوله ی اب پلاستیکی (پرو پیلن pp)
  • لوله ی اب 5لایه
لوله های فلزی
این لوله ها در زمان قدیم استفاده می شدند و جنسی از فلز داشتند . این لوله ها از 2قسمت تشکیل شده اند ،یک قسمت داخلی که از آلیاژخیلی کمی استفاده شده است که در اثر جریان اب زنگ و اکسید نمی شود ،دو بخش بیرونی که به دلیل استقامت بالالوله و جلو گیری از شکستگی از الیاژ خیلی بالای تشگیل شده است که در اثر تماس با اب اکسید می شود و امکان ترکیدگی لوله وجود دارد که همین از مزایای منفی این لوله ها است.
لوله های پلاستکی (پروپیلن PP)
لوله پلی پروپیلن از راندوم کوپلیمر نوع 3 ساخته می شود ،این لوله جزوءسبک ترین و مقاوم ترین لوله های پلمیری می باشد لوله پلی پرپیلن به دو نوع سبز و سفید رنگ در بازار وجود دارد .
اجرای لوله ای پروپیلن PP))
این لوله تنها ضعفی که دارد در اجرای ان است ،این لوله ها باید با دمای  مناسب با اتوی لوله به خوبیر پرس بشود اگر دمای اتو بالا یا پایین دمای استاندارد باشد و یا لوله کثیف باشد ،لوله به خوبی جوش نمی خورد و نشتی می دهد و امکان در امدن لوله وجود دارد ،همچنین اگر لوله و اتصال را زیادی حرارت بدهیم ،سر لوله جمع می شود و باعث افت فشار ان محدوده می شود .
لوله کشی و تعمیرات ساختمان خیابان قزوین
لوله های 5 لایه
این لوله ها در سیستم های سرمایش و گرمایش رادیاتور ،سیتم های فشار قوی ،انتقال سیالات سرد و سیستم های گرمایش از کف به کار می رود .
لوله های 5لایه با استفاده از تکنو لوژی خاصی تولید شدن که ویژگی های مثبت متریال پلاستیکی و فلزی را با هم ترکیب می کند لایه داخلی و بیرونی لوله پنج لایه از جنس پلی اتیلن بوده در حالی که لایه میانی از جنس المینیوم است .
چه لوله ای برای ساختمان خود بکار ببریم ؟
لوله های PP))از جدید ترین و محکم ترین نوع لوله ها هستند که امروزه در تمامی لوله کشی ها از ان استفاده می شود ،همچنین برای لوله های شوفاژ نیز استفاده می کنند.
لوله کشی و تعمیرات ساختمان خیابان قزوین
لوله کشی فاضلاب
لوله کشی فاضلاب ساختمان های قدیمی در ایران عمدتاً چدنی است. برای اتصال لوله چدنی فاضلاب به یکدیگر از سرب و کنف استفاده میشود. امروزه از لوله پلیکا برای لوله کشی فاضلاب استفاده میشود. اتصالات لوله پلیکا بوسیله چسب پی وی سی مخصوص به یکدیگر متصل میشوند. همچنین امروزه در بازار ایران اتصالات لوله پلیکا مانند زانویی ۹۰ درجه و ۴۵ درجه و سه راهی سایلنت تولید میشوند. اتصالات سایلنت از شنیده شدن صدای فاضلاب در واحدها جلوگیری میکند. لازم به ذکر است که برای فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی از لوله پلیکا ۱۰ و برای فاضلاب حمام و روشویی از لوله پلیکا ۸ و برای کفشور از لوله پلیکا ۶ میتوان استفاده کرد. در صورت عدم رعایت قطر مناسب لوله فاضلاب پس از مدتی شاهد گرفتگی لوله فاضلاب خواهیم بود.
در مورد بازسازی لوله کشی فاضلاب نیز اتصال لوله پلیکا به لوله های چدنی قدیمی ساختمان مستلزم مهارت خاصی است که در صورت عدم رعایت ضوابط فنی، نشتی فاضلاب محتمل است. یکی از نکات مهمی که حین لوله کشی فضلاب باید در نظر گرفت شیب لوله پلیکا میباشد.
به عنوان یک قاعده کلی شیب لوله فاضلاب باید بیشتر از ۲ درصد ( ۰.۰۲ ) نسبت به راستای افق باشد. به زبانی ساده تر به ازای هر ۱۰ متر لوله پلیکا فاضلاب سر لوله فاضلاب از زمین باید ۲۰ سانتیمتر فاصله داشته باشد. با یک نسبت تناسب ساده میتوان شیب مستقیم لوله پلیکا فاضلاب را تعیین کرد. همچنین بهتر است خم لوله فاضلاب حداکثر ۴۵ درجه باشد مگر اینکه شرایط اجرایی مانع از این کار شود.
لوله کشی و تعمیرات ساختمان خیابان قزوین
تعمیرات لوله کشی
این تعمیرات شامل  خدماتی است که بعد از ساخت منزل ، شما به ان نیاز مند می شوید ، خدماتی نظیر :نصب شیرالات ،نصب سینک، نصب روشوئی ، نصب و تعمیر توالت فرنگی ، نصب لباس شوئی و ضرف شوئی ، نصب و تعمیر فلاش تانک ، نصب سیفون زیر سینک و روشوئی ، تعمیرات خروجی های فاظلاب و….
شرکت خدمات فنی دکتر لوله با متخصصان با تجربه در زمینه  تعمیرات لوله کشی اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است ، برای ثبت در خواست سرویس کار می توانید با شماره 09198009525 تماس حاصل فرمائید.
صفر تا صد لوله کشی ساختمان نوساز
لوله کشی ساختمان  جزوء خدماتی است که تاکنسین های دکتر لوله به ان واقف اند و سال ها در این زمینه تجربه دارند و اماده انجام هر گونه پروژه ای هستند.
شما وقتی شرکت ما را برای انجام پروژه انتخاب می کنید می توانید انتظار داشته باشید :
  • ارائه خدمات بی نقص و حرفه ای
  • سرویس 24 ساعته
  • قیمت مناسب و طبق ارف بازار
  • نظم در انجام پروژه
  • داشتن اکیپ زبده برای انجام پروژه های سنگین
  • تضمین کار انجام شده
شرکت دکتر لوله اماده اخذ قرار داد با شرکت های ساخت و ساز و فنی مهندسی است.
اجرای لوله کشی رو کار
در بعضی از ساختمان های قدیمی به دلیل ترکیدگی لوله و پیدا نشدن محل دقیق نشتی می بایست لوله کشی رو کار انجام دهند. لوله کشی رو کار باید ظریف و دقیق انجام شود که تکنسین های دکتر لوله به ان واقف اند و اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند ، شما می توانید برای ثبت در خواست سرویسکار با شماره 09198009525 تماس بگیرید
دکتر لوله
گروه فنی و خدماتی دکتر لوله با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تاسیسات و خدمات فنی اعم از نصب و تعمیر سرویس موتورخانه، پمپ آب، پکیج و کولرهای آبی و گازی، تعمیرات و اجرای انواع لوله کشی، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و باز کردن انواع لوله های فاضلاب از یک اینچ تا سی اینچ و کلیه امور بنایی و بازسازی کامل ساختمان با اکیپ مجهزو زبده و ابزار حرفه ای مفتخر است هفت روز هفته و 24 ساعتع یاری رسان همشهریان عزیز باشد.
لوله کشی و تعمیرات ساختمان خیابان قزوین

دکتر لوله در گوگل

 

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *