Dr loole
Phone Number-09198009525

تعمیر پمپ اب میدان امام حسین-09198009525

تعمیر پمپ اب میدان امام حسین

تعمیر پمپ اب میدان امام حسین

پمپ اب  شما ضربان قلب منبع اب خانه شماست .هدف پمپ اب اوردن اب با فشار به شیر اب شما است . در صورت عدم نگهداری صحیح پمپ اب می تواند از کار بیفتد و در تامین اب شما اختلال ایجاد کند “درست مثل اینکه شما باید به طور مداوم از قلب خود مراقبت کنید همچنین باید برای تامین اب خود نیز مراقبت کنید وسرویس پمپ اب را برنامه ریزی کنید.

ما همچنین خدمات جامع نصب پمپ و تعویض پمپ اب را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنید که خانه اب مورد نیاز را دریافت می کند.

متخصص ما سال ها تجربه کار با انواع پمپ اب را دارند مشکلات مشترک پمپ اب که ما بر بر طرف می کنیم عبارتد از :

تداخل در منبع اب تغذیه و پمپ اب خشکسالی و تامین

محدود اب “پمپ اب در هر موقعیت اشتباه قرار گرفته

وقتی شما ما را برای انجام کار انتخاب می کنید می توانید انتظار داشته باشید :

  • خدمات 24ساعته
  • متخصصان لوله کش دوستانه و قابل احترام
  • ارتباط صادقانه و روشن
  • پیش پرداخت “قیمت ثابت
  • کار و قطعات تضمین شده است

 

لوله کش های ما به سرعت و به طور موثر کار می کنند بنابرین شما فراموش خواهید کرد که تا به حال با پمپ اب خود مشکلی داشته اید

تعمیر پمپ اب میدان امام حسین

 

سرویس و تعمیر پمپ اب خانگی

پمپ اب دستگاهی است که در مصارف عادی و خانگی برای افزایش فشار اب استفاده می شود و انواع متنوعی دارد .

در انتخاب پمپ اب شما باید تمامی جوامع را نظیر تعداد شیر،

متراژ واحد ، تعداد طبقات و میزان مصرف را مورد نظر قرار بدهید .

 

 

تعمیر پمپ اب

بررسی کردن منافز پروانه پمپ ، چک کردن شیر فلکه ،بررسی وچک مقدار روغن موجود در این دو قطعه در صورت نیاز چک کردن صحت عملکرد الارم ها به منظور اطمینان از درستی کارکرد انها برای این منظور لازم است که تست های الکتریکی اولیه انجام شود .

پس از مدتی ، پروانه و الکتروموتور پمپ کارایی خود را از دست داده و فرسوده می شوند که همین امر باعث می شود که پمپ نتواند قدرت حداکثری را ایجاد کند .در این  موارد سرویس این  قطعات باید در اسرع وقت انجام شود.

 

تعمیر پمپ اب میدان امام حسین
تعمیر پمپ اب خانگی

همان طور که می دانید به دلیل بالا رفتن  تعداد جمعیت در شهر های بزرگ و بالا رفتن مصرف اب در اکثر مناطق شهری هموطنان ما با مشکل افت فشار اب روبرو شده اند .

برای رفع این مشکل و بالا رفتن فشار اب به ناچار باید پمپ اب در این منازل و مجتمع های مسکونی که تعداد واحد های مسکونی در ان زیاد است نصب گردد.

 

 

کلید اتومات پمپ اب

کلید اتومات پمپ اب ابرسانی خانگی یکی از قطعاتی است که به پمپ اب وصل می شود که فرمانده پمپ می باشد

 

تعمیر پمپ اب میدان امام حسین
یکسره شدن پمپ اب

به طور معمولی یکسره شدن پمپ اب و خاموش نشدن ان زمانی اتفاق افتاده که تغییرات فشار به قدری زیاد بوده که پمپ قادر به تامین ان نبوده وبه ناچار تا زمان تامین این قشار به طور یکسره کار خواهد کرد .

به طور معمول یکسره کارکردن پمپ اب به علت عدم تنظیم اتومات مکانیکی بوده که باید به کمک یک سرویس کار از دکتر لوله انجام شود . یکسره  کارکردن پمپ باعث گرم شدن تدریجی سیال و تغیر شکل پروانه  های نویل و از دست رفتن  حالت اولیه ان می شود

 

تعمیر پمپ اب میدان امام حسین
منبع تحت فشار

یکی از مواردی که باید در سرویس پمپ اب به ان توجه کرد فشار داخل منبع تحت فشار است .فشار داخل این منبع باعث می شود که شیر کنترل پمپ اب در زمان مناسب و در فشار مناسب روشن شود و از کار کرد بی خود پمپ اب جلوگیری  می کند . اگر پمپ اب شما بدون وقفه کار می کند و یا با فشار اب داخل لوله های شما کم یا زیاد می شود می توانید مشکل از منبع تحت فشار پکیج باشد . خرابی واشر ها ،وجود نشتی ،ویا کم شدن هوای داخل منبع تحت فشار همگی می توانند در عملکرد پمپ اب خانگی شما تاثیر گذار باشند

 

مشکلات رایج پمپ اب

صدای زیاد ، دائم کارکردن ، خرابی پرشر سوئیچ ،خرابی منبع دیافراگم ، نشتی اب

تعمیر پمپ اب

سوالات شما درباره پمپ اب

چرا پمپ اب دیر روشن می شود ؟

علت دیر روشن شدن پمپ اب چند علت دارد برای مثلا می  تواند از باد منبع تحت فشار یا خرابی تویوپ منبع باشد ، همچنین می تواند از پرشرسوئیچ یا کلید اتومات باشد . شما می توانید برای عیب یابی پمپ اب خود با دکتر لوله تماس بگیرید .

 

چرا پمپ اب بیش از حد صدا می دهد ؟

صدا دادن بیش از حد پمپ اب می تواند از خرابی پروانه یا بلبرینگ پمپ اب باشد اما در بعضی از مواقع می تواند از یسری مشکلات کوچک باشد که باید توسط سرویسکار متخصص بازدید شود و بعد اعلام خرابی شود . شما می توانید برای ثبت درخواست سرویسکار با شماره 09198009525 تماس حاصل فرمائید .

چرا فشار اب در طبقات بالا ضعیف است ؟

ضعیف بود فشار در طبقات بالا چند حالت دارد حالت اول این است که شما از زمانی که پمپ اب نصب کرده اید این مشکل را دارید که مربوط به انتخاب پمپ اب مناسب است ، شما اگر پمپ مناسب با ساختمان خود تهیه نکنید باعث می شود فشار در طبقات بالا خوب نباشد و باعث خرابی پمپ اب می شود حالت دوم مربوط به منبع تحت فشار می باشد که در عملکرد پمپ اب بسیار تاثیر دارد .

شما می توانید برای عیب یابی دقیق با دکتر لوله تماس بگیرید و از مشکل پمپ اب خود با خبر شوید .

 

هزینه تعمیر پمپ اب چقدر می شود ؟

هزینه تعمیر پمپ اب تا زمانی که ایراد پمپ اب  معلوم نشود ، مشخص نیست و باید کار بازدید شود و بعد سرویسکار علام هزینه کند .

 

 

تعمیر پمپ اب میدان امام حسین

دکتر لوله در گوگل 

دکتر لوله 

تشخیص ترکیدگی لوله 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *