Dr loole
Phone Number-09198009525

تعمیر پمپ اب ارتش-09198009525

تعمیر پمپ اب ارتش
تعمیر پمپ اب ارتش

امروزه به دلیل افزایش اپارتمان ها و برج ها در سطح شهر فشار اب شهری مقدار زیادی کاهش یافته است ، که برای حل این مشکل کلیه ساختمان ها مجبور به نصب پمپ اب شده اند.

نصب پمپ اب بعد از کنتور سازمان اب انجام می شود که نکات مهمی در اجرای ان وجود دارد که در ادامه به ان می پردازیم و شامل نکات زیر می باشد :

انتخاب پمپ مناسب

انتخاب پمپ برای نصب ان در ساختمان نکته مهمی است که باید به ان توجه کرده . هر ساختمان با توجه به تعداد طبقات، واحد ها، سرویس ها و شیرالات ان پمپ اب تهیه می شود که باید به مقدار مورد نیاز مصرف ساختمان توان پمپ اب مشخص شود در غیر این صورت امکان ترکیدن لوله های ساختمان ، خرابی شیرالات ساختمان ، افزایش هزینه برق و اب ساختمان و… وجود دارد که باید توسط تکنسین مربوطه انتخاب شود .

تعمیر پمپ اب ارتش

اجرای صحیح پمپ اب

اجرای لوله کشی برای نصب پمپ از نکات دیگر نصب پمپ اب می باشد ، لوله کشی پمپ اب می بایست به صورتی باشه که مدار جریان اب به لوله های سازمان اب منتقل نشود و کل فشاری که لوله اصلی اب دارد به تانکر پمپ اب منتقل شود که اگر به درصتی انجام نشود امکان یکسره کار کردن پمپ اب و یا خالی شدن تانکر اب وخرابی داِئم پمپ اب وجود دارد .

تعمیر پمپ اب ارتش

گذاشتن تانکر ذخیر اب

تانکر ذخیره اب چند ویژگی خوب وبد دارد. گذاشتن تانکر ذخیره اب موجب کمتر شدن قبض اب و تامین اب مصرفی پمپ اب می شود که جزء ویژگی خوب تانکر ذخیره اب می باشد ، از طرفی وجود تانکر ذخیره اب باعث میشود فشاری که پمپ با اب شهری می دهد کاهش یابد که این مورد جزء ویژگی بد تانکر ذخیره اب می باشد و برای رفع ان باید از پمپ قوی تر استفاده کرد .

تعمیر پمپ اب ارتش

استفاده از سیستم اتوماتیک پمپ اب

پمپ اب مصرفی بدلیل استفاده نشدن دائم اب نیاز به سیستم اتوماتیک پمپ اب دارد، که این سیستم به دو صورت در ساختمان ها اجرا می شود .

سیستم ست کنترل سیستمی است که داری توربین تشخیص مصرف اب است که با مصرف اب به پمپ فرمان روشن شدن می دهد. این سیستم به دلیل حساس بودن به مصرف اب حتی به صورت قطره مخصوص ساختمان های تک واحدی می باشد و استفاده ان در ساختمان های پر مصرف موجب بالا رفتن استهلاک پمپ اب می شود .

سیستم تحت فشار از دیگر سیستم های اتوماتیک پمپ اب می باشد ، این سیستم دارای منبع تحت فشار و پرشرسوئیچ می باشد که این دوع مکمل همدیگه هستند که بدون هم دیگه کارایی ندارند و خرابی یکی از انها موجب خرابی قطعه دیگر می شود .

منبع تحت فشار از تیوپ و باد تشکیل شده است که باعث تحت فشار شدن اب میشود که زمانی که پمپ روشن است داخل تیوپ اب تحت فشار میشود و زمانی که شیر اب در طبقات بازشود اب تحت فشار شده در ان به کمک باد به بالا پرتاب می شود که این عمل باعث میشود هر زمان که شیر اب باز میشود اب با فشار بالا از ان خارج شود .

تعمیر پمپ اب ارتش

مکان قرار گیری پمپ اب

مکان نصب پمپ اب می بایست در فضای باشد که رطوبت نباشد برای مثال زیر زمین نباشد زیرا باعث زنگ زدن اجزای پمپ اب خانگی می شود ، همچنین قرار گرفتن پمپ اب در مکانی که هوا جریان ندارد نادرست است و باعث داغ شدن پمپ و در نتیجه باعث سوختن ان می شود .

تعمیر پمپ اب ارتش

نصب پمپ اب داخل واحد

بسیاری از افراد هستند که از فشار اب ساختمان رنج می برند و به دلیل اینک همه ساکنین ساختمان با نصب پمپ برای کل ساختمان موافقت نمی کنند ، اقدام به نصب پمپ اب داخل واحد می کنند . این کار چند ویژگی منفی و مثبت دارد ، در زمان خرابی پمپ نیاز به همفکری با اهالی ساختمان را ندارد که جزء ویژگی های مثبت ان می باشد و صدای زیاد پمپ هنگام کار کردن و گرفتن فشار واحد های دیگر از ویژگی های منفی ان است.

تعمیر پمپ اب ارتش

سرویس ماهیانه پمپ اب

پمپ اب نیز همانند دیگر ماشیالات برای سالم ماندن قطعات نیاز به سرویس ماهیانه دارد . سرویس پمپ اب خانگی شمال خدمات باد زدن منبع تحت فشار ، تنظیم اتوماتیک و رسوب زدایی پروانه پمپ می باشد که باید ماهیانه انجام شود در غیر این صورت باعث بروز هزینه های ناشی ازسرویس نکردن ان می شود .

تعمیر پمپ اب ارتش

انواع پمپ اب

پمپ های اب به شکل های گوناگونی در بازار وجود دارد که هر کدام کارای های دارد. پمپ های اب به چند بخش که شامل ،پمپ اب خانگی یا مصرفی ، پمپ اب کف کش وپمپ اب ساکشن می شود وجود دارد .

تعمیر پمپ اب ارتش

پمپ های اب خانگی مدل های گوناگونی دارد که هر کدام مناسب مضرفی است ، از مدل های ان می توان به پمپ اب جتی ، پمپ اب بشقابی ، پمپ اب محیطی و… اشاره کرد.

تعمیر پمپ اب ارتش

 

تعمیر پمپ اب 24 ساعته در تهران

شرکت خدمات فنی دکتر لوله با 30 سال تجربه در زمینه تاسیسات و لوله کشی مفتخر است به صورت 24 ساعته یاری رسان مشتریان عزیز باشد . خدمات 24 ساعته ما در سراسر تهران و حتی ایام تعطیل ارائه می شود که شامل تعمیر و سرویس پمپ اب خانگی و فروش قطعات پمپ اب می شود. پمپ اب به دلیل کم بودن فشار اب شهری وسیله ای ضروری است که تکنسین های دکتر لوله می کوشند تا در 24 ساعته شبانه روز خدمات تعمیر و سرویس پمپ اب

را به مشتریان ارائه دهند تا مشکلی در فشار اب وجود نداشته باشد .

تعمیر پمپ اب ارتش


تیم دکتر لوله

گروه فنی و خدماتی دکتر لوله با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تاسیسات و خدمات فنی اعم از نصب و تعمیر سرویس موتورخانه، پمپ آب، پکیج و کولرهای آبی و گازی، تعمیرات و اجرای انواع لوله کشی، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و باز کردن انواع لوله های فاضلاب از یک اینچ تا سی اینچ و کلیه امور بنایی و بازسازی کامل ساختمان با اکیپ مجهزو زبده و ابزار حرفه ای مفتخر است هفت روز هفته و 24 ساعتع یاری رسان همشهریان عزیز باشد.

باشد که قدردان اعتماد شما عزیزان باشیم

تعمیر پمپ اب ارتش

تعمیر پمپ اب ارتش

تعمیر پمپ اب ارتش

تعمیر پمپ اب ارتش

دکتر لوله در گوگل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *