Dr loole
Phone Number-09198009525

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر -09198009525

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر
تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر
خدمات ما پنهان
توالت فرنگی امروزه در اکثر منازل وجود دارد وخواهان زیاد دارد،این وسیله از دو قطعه به نام فلوتر و مکانیزم تخلیه ساخته شده است که در اثر فشار بالا و رسوبات اب به مشکل می خورد وبه تعمیر نیاز دارد شما می توانید برای رفع این مشکل با دکتر لوله تماس بگیرید

 

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر

 

نصب توالت فرنگی

اگر به تازگی تصمیم به خرید و نصب توالت فرنگی گرفته اید آن را به ما بسپارید و ترجیحا قبل از خرید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید . بسیار مهم است که بدانید آکس لوله خروجی فاضلاب چه اندازه ای دارد و فاصله آن از دیوار چقدر است تا بتوانید توالتی را انتخاب کنید که با آن تطابق داشته باشد و نیاز به استفاده از اتصالات اضافی نداشته باشید .

چنانچه نصب توالت فرنگی جدید را کارشناسان ما برای شما انجام دهند با رعایت اصول و استانداردهای معمول عمر توالت شما بالا رفته و دیرتر نیاز به سرویس توالت فرنگی پیدا می کنید

 

 

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر
علت قطع نشدن اب فرنگی و لب ریز شدن آن

این قضیه مربوط به پر کن اب فرنگی که فلوتر نام دارد است،این قطعه آب را داخل فرنگی می ریزد.در این قطعه شناوری تهیه شده است که به محض برخورد با آب ،

پرکن آب توالت فرنگی متوقف می شود و آب توالت فرنگی کامل پر می شود ،بعد از استفاده دوباره شما و قطع شدن تماس شناور با آب ، پرکن فلوتر شروع به اب ریزی می کند و این فرایند بار ها تکرار می شود .در بعضی از مواقع به دلیل بالا بودن فشار آب و رسوبات آب این قطعه به مشکل می خورد و باید تعمیر یا تعویض بشود . شما می توانید با دکتر لوله تماس بگیرید و توالت فرنگی خود را تعمیر کنید.

 

 

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر
علت تخلیه نشدن اب توالت فرنگی

تخلیه نشدن کامل اب مربوط به چند موضوع می باشد ،یک اینکه فرنگی شما به درستی نصب نشده است و در حالت اشتباهی  گرفته است ،دو اینکه لوله های شما دچار گرفتگی شده است و باید ان را باز کنید . برای رفع گرفتگی و نصب صحیح توالت فرنگی شما می توانید با دکتر لوله تماس بگیرید

 

 

علت گیر کردن دکمه ای تخلیه

دکمه ای در فرنگی ایجاد شده است که به مکانیزم تخلیه متصل است و با فشار دادن ان آب نوالت فرنگی تخلیه می شود و اب جدیدی وارد آن می شود ،در بعضی از مواقع به دلیل استفاده نکردن طولانی  از فرنگی باعث سفت شدن دکمه های توالت فرنگی می شود ،که شما برای رفع این مشکل می توانید با دکتر لوله تماس بگرید . علت دیگر مربوط به مکانیزم تخلیه می باشد که به تدریج باعث خرابی می شود و به خوبی کار نمی کند ،شما می توانید برای رفع این مشکل با دکتر لوله تماس بگیرید

 

 

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر
رفع گرفتگی توالت فرنگی
  1. گرفتگی توالت فرنگی در شتر گلویی خود کاسه توالت . در این حالت به هیچ وجه از فنر لوله بازکنی نباید استفاده کرد چون اولا موجب خراشیدگی لعاب درون کاسه می گردد دوما اگر کمی بدشانس باشیم بخش داخلی کاسه توالت شکسته و کاسه خراب خواهد شد. پس چه باید کرد ؟ تنها راه ممکن ایجاد فشار هوا یا آب است که توسط لوله بازکن انجام می شود . سرویسکار لوله بازکن با روش های مختلف ایجاد تراکم هوا با استفاده از وسایلی مانند تلمبه لوله بازکن ، پمپ باد ویژه انجام می گیرد. لوله بازکنی فرنگی
  2. گرفتگی بعد از کاسه توالت فرنگی باشد یعنی در مسیر لوله کشی فاضلاب گیر اتفاق بیفتد. این روش تخصصی تر می شود چون در اینصورت باید کاسه از جای خود برداشته شود و بعد اقدام به رفع گرفتگی شود. در این نوع گرفتگی هم می توان از فنر لوله بازکنی استفاده کرد و هم از پمپ های باد.

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر

انواع روش های باز کردن توالت فرنگی
رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی با دستگاه تراکم هوا

اما اگر گرفتگی شدیدتر باشد پمپ کمک چندانی نمی‌کند و باید به سراغ دستگاه تراکم هوا می‌رویم. در دستگاه تراکم هوا می‌توان فشار را تنظیم کرده و تا چند برابر افزایش داد. این دستگاه هوای درون مخزن خود را با فشار زیاد به درون لوله‌ها تخلیه می‌کند و گرفتگی را باز می‌کند.

رفع گرفتگی با استفاده از مواد شوینده

با مایع ظرفشویی که در خانه همه ما هست، می‌توانید گرفتگی توالت فرنگی را به این روشی که در ادامه بیان شده، رفع کنید. شما می‌توانید نصف فنجان مایع ظرفشویی را درون کاسه توالت بریزید و سپس یک کتری آب جوش را درون آن بریزید. با این کار مواد جمع شده حل می‌شود و برای گرفتگی‌های سطحی و تازه مناسب است.

– رفع گرفتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی به وسیله پمپ

­برای حل این مشکل به کمک پمپ ابتدا آب را درون چاه می‌ریزیم و شروع به پمپ زدن می‌کنیم. فشاری که از سمت پمپ به سیفون وارد می‌شود فاضلاب درون آن را به جلو می‌راند و گرفتگی آن رفع می‌شود.

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی با فنر لوله بازکنی

علاوه بر پمپ و دستگاه تراکم هوا می‌توان برای رفع گرفتگی توالت فرنگی، ایرانی و لوله‌های فاضلاب از فنر لوله بازکنی استفاده نمود. فنر لوله بازکنی علاوه با باز کردن گرفتگی با قدرت بالا امکان لایروبی و جرم زدایی را نیز فراهم می‌کند.

انواع فلوتر توالت فرنگی

فلوتر نوع فنجائی :طراحی جدید که معمولا از پلاستیک ساخته شده اند

فلوتر بدون شناور:طراحی جدید که در برخی کد ها غیر مجازاست

فلوتر نوع پانج :قدیمی ترین نوع فلوتر که معمولا از آلیاز برنج است

فلوتر از نوع دیافراگمی :سبک های قدیمی این فلوتر معمولا از برنج بودند و نوع چدید تر از پلاستیک

تمامی فلوتر های موجود در بازار وظیفه پر کردن مخزن اب را دارند

خارج کردن اشیا از لوله در توالت فرنگی

روزانه بسیاری از مردم با افتادن اشیا ارزشمند مانند طلا ,موبایل دسته کلید و… در چاه فاضلاب توالت مواجه می شوند.در اوردن اشیا از چاه فاضلاب مخصوصا زمانی که از 30سانت بیشتر باشد به افراد با تجربه و ابزار مخصوص دارد.دکتر لوله  بهترین سرویسکاران مجرب خود را برای ارائه این خدمات در سراسر تهران مستقر نموده است.

 

 

هدر رفت اب توالت فرنگی

هدر رفت اب توالت فرنگی مربوط به دو قطعه به نام فلوتر و مکانیزم تخلیه می باشد ،قطع نکردن آّب فلوتر و خرابی شناور باعث می شود تا آب به طور مداوم داخل توالت فرنگی بشود و مقدار زیادی اب هدربرود . علت بعدی مربوط به مکانیزم تخلیه می باشد ،اگر مکانیزم تخلیه به خوبی جلوی اب را نگیرد باعث می شود اب به طور مداوم  از مخزن توالت فرنگی خارج بشود و فلوتر به ناچار آب را تامین  کند که همین باعث هدر رفت مقدار زیادی از می شود شما می توانید برای رفع این مشکل با دکتر لوله تماس بگرید ، دکتر لوله متخصصان با تجربه ای در زمینه ای تشخیص ترکیدگی لوله دارد .

 

 

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر
شرکت خدمات فنی دکتر لوله

گروه فنی و خدماتی دکتر لوله با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تاسیسات و خدمات فنی اعم از نصب و تعمیر سرویسموتورخانه، پمپ آب، پکیج و کولرهای آبی و گازی، تعمیرات و اجرای انواع لوله کشی، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و باز کردن انواع لوله های فاضلاب از یک اینچ تا سی اینچ و کلیه امور بنایی و بازسازی کامل ساختمان با اکیپ مجهزو زبده و ابزار حرفه ای مفتخر است هفت روز هفته و 24 ساعتع یاری رسان همشهریان عزیز باشد.

دکتر لوله متخصصان زیادی در زمینه  تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر دارد ،و خدمات  به صورت 24ساعته انجام تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر می دهد . خدمات تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر    نیاز به افراد با تجربه ای دارد  .

 

 

 

 

تعمیر توالت فرنگی میدان ولیعصر

دکتر لوله در گوگل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *