Dr loole
Phone Number-09198009525

تعمیر فلاش تانک در تهران شبانه روزی -09198009525

تعمیر فلاش تانک در تهران
تعمیر فلاش تانک در تهران
خدمات ما پنهان
فلاش تانک ها در خود مخزنی دارند که اب داخل ان جمع می شود و با فشار دادن دکمه تخلیه اب زیادی داخل کاسه توالت می شود .فلاش تانک ها از دو قطعه به نام فلوتر و مکانیزم تخلیه ساخته شده اند 

فلاش تانک یکی از وسایل ضروری در سرویس های بهداشتی است که هم در توالت های فرنگی و هم در دستشویی های ایرانی به کار گرفته می شود. کارکرد مداوم فلاش تانک موجب فرسودگی قطعات فلاش تانک می شود. در این صورت چاره ای جز تعمیر فلاش تانک نیست. قیمت فلاش تانک توکار یا روکار خیلی بیشتر از هزینه تعمیر یا سرویس فلاش تانک است. عیب یابی فلاش تانک یک کار تخصصی است که الزاما باید توسط لوله کش ماهر و حرفه ای انجام شود.
تعمیرات فلاش تانک کار ساده ای نیست و نیاز به تحربه و تخصص دارد.  همانطور که میدانیم فلاش تانک یک مخزن ذخیره آب است که در توالت ها، پمپ تخلیه فلاش تانک وظیفه ریزش آب برای نظافت کاسه توالت را بر عهده دارد. فلاش تانک با فشار دکمه تخلیه آب و یا کشیدن زنجیر، آب را با فشار زیادی به کاسه توالت تخلیه می کند. به این ترتیب محتویات کاسه توالت به طور کامل به لوله فاضلاب هدایت شده و کاسه توالت تمیز می شود.

 

تعمیر فلاش تانک در تهران

فلوتر فلاش تانک

این قطعه مصرفی است و باید در صورت نیاز تعویض بشود . در فلوتر فلاش تانک شناوری تهیه شده است که در صورت پر شدن مخزن و هموار شده اب با شناور، اب را قطع می کند و زمانی که اب مخزن خالی می شود شروع به پر کردن اب می کند . شناور فلوتر قابل تنظیم است و می توانید مقدار اب مخزن را زیاد و یا کم کنید

تعمیر فلاش تانک در تهران

مکانیزم تخلیه

این قطعه به تدریج خراب می شود و وظیفه خالی کردن اب را دارد ، همچنین مانع اب می شود تا مخزن بخوبی پر شود ،و با فشار دادن دکمه تخلیه اب را خالی می کند .

تعمیر فلاش تانک در تهران

لوله عصایی فلاش تانک

لوله خروجی فلاش تانک یعنی لوله عصایی که به کاسه متصل است باید بخوبی اب بندی بشود در غیراین صورت ، اب به پشت کاسه می  ریزد و باعث نشتی اب می شود .

تعمیر فلاش تانک در تهران
تعمیر فلاش تانک در تهران
 
علت سرازیر شدن آب از مخزن فلاش تانک چیست؟
تعمیر و سرویس فلاش تانک بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه آب مصرفی است. اگر شناور تنظیم نباشد، آب اضافی از مخزن تانک به بیرون سرازیر می شود. البته گیر کردن درب فلاش تانک نیز می تواند عامل سرریز شدن آب سیفون شود.
در صورت مشاهده خرابی می توانید با دکتر لوله تماس بگیرید  تماس بگیرید. تکنسین های  دکتر لوله در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شده و تعمیر فلاش تانک  را به طور کامل انجام می دهند.
برای ثبت درخواست سرویس کار می توانید با شماره 09198009525تماس حاصل فرمایید .

تعمیر فلاش تانک در تهران

چکه کردن آب از فلاش تانک
نحوه نصب و تعمیر فلاش تانک در عملکرد آن تاثیرگذار است. اگر اتصال های سیفون توسط لوله کش ماهر و به طور صحیح انجام نشود و یا مهره ها کامل بسته نشده باشند، سیفون دچار چکه های دائمی خواهد شد
دکتر لوله 

گروه فنی و خدماتی دکتر لوله با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تاسیسات و خدمات فنی اعم از نصب و تعمیر سرویس موتورخانه، پمپ آب، پکیج و کولرهای آبی و گازی، تعمیرات و اجرای انواع لوله کشی، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و باز کردن انواع لوله های فاضلاب از یک اینچ تا سی اینچ و کلیه امور بنایی و بازسازی کامل ساختمان با اکیپ مجهزو زبده و ابزار حرفه ای مفتخر است هفت روز هفته و 24 ساعتع یاری رسان همشهریان عزیز باشد.

تعمیر فلاش تانک در تهران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 5]

1 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر فلاش تانک در تهران شبانه روزی -09198009525»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *