Dr loole
Phone Number-09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان 09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان

تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان

اگر هر ماه این سؤال را از خود می‌پرسید که چرا صورتحساب آب من این‌قدر زیاد است؟  این احتمال وجود دارد که شما در جایی از خانه خود یک لوله ترکیده یا دارای نشتی دارید. جدا از هزینه قبض سرسام‌آور آب، عدم ترمیم نشتی می‌تواند به سقف، کف، عایق، تخته و گچ آسیب برساند.

ازآنجاکه رطوبت در سرتاسر خانه گسترش می‌یابد، محیط در معرض رشد کپک‌های خطرناک و بوی نامطبوع است که در این صورت یک فضای ناخوشایند برای خانواده ایجاد می‌شود. اما ما برای کمک به کاهش قبض آب شما و ایجاد محیطی امن برای خانواده­تان، 6 راه تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان را به شما ارائه خواهیم داد.

 

تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان با کمک متخصصین دکتر لوله

 

به علائم وجود نم توجه کنید

اگر نشانه‌های قابل‌مشاهده‌ای از نم در دیواره‌ها یا سقف شما وجود دارد، این یعنی در جایی لوله نشتی دارد. شما همچنین یک آگاهی نسبی از محل نشت پیدا خواهید کرد، اما قبل از تخریب دیوارها، توصیه می‌کنیم یافتن محل دقیق نشت یا تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان را به افراد حرفه‌ای بسپارید.

تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان با شناسایی محل نشت

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان (تشخیص ترکیدگی لوله شرق تهران) را می‌توان عدم نیاز به تخریب بنا دانست، زیرا همانطور که مطلع هستید، شیوه تخریب بنا برای تشخیص ترکیدگی، زمان و هزینه زیادی در بر داشته و همچنین ممکن است مشکلات متعدد دیگری را نیز بوجود آورد. در ضمن همانطور که گفته شد، استفاده از این دستگاه باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود.

هزینه این شیوه نیز بسیار کمتر از شیوه‌های دیگر و سنتی بوده و به دلیل عدم نیاز به تخریب، باعث جلوگیری از وجود نم و رطوبت در ساختمان نیز می‌شود. لازم به ذکر است که تیم دکتر لوله از افراد متخصصی در این حوزه تشکیل شده است و قادر است تا در اسرع وقت خدمات مربوط به نشتی لوله و ترکیدگی آن را با استفاده از این دستگاه حرفه‌ای، به شما عزیزان ارائه دهد.

 

اولین قدم در تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان تعیین موضع آن است. چند گام ساده برای انجام این کار وجود دارد؛ بیشترین مکانی که ممکن است نشتی یا ترکیدگی لوله رخ دهد در توالت و آشپزخانه شما است.

لوله‌کشی اطراف و داخل را بررسی کنید. همه شیرهای آب و هر وسیله‌ای را که به سیستم لوله‌کشی متصل شده‌اند ازجمله، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی، سیستم‌های آب گرم و تهویه هوا را بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که هیچ مکان مرطوب، ورم کرده یا تغییر رنگ داده‌ شده‌ای در خانه شما به‌خصوص روی دیوارها، سقف‌ها، تخته کف و فرش وجود ندارد. تمام شلنگ‌های بیرونی، آبپاش‌ها و شیرهای آب را از نظر نشت و خرابی بررسی کنید.

سپس کنتور آب خود را از نظر فعالیت غیرمعمول بررسی کنید: آیا سریع می‌چرخد؟ اما اگر نمی‌توانید نشتی را در داخل یا خارج از خانه خود پیدا کنید و به وجود نشتی مشکوک هستید، پس با متخصصان تماس بگیرید.

 

بعد از تشخیص ترکیدگی چه باید کرد؟

بعد از آنکه بوسیله دستگاه ، تیم در حال کار، محل نشتی و ترکیدگی لوله را شناسایی کردند، باید اقدام به تخریب تنها همان نقطه کرده و پس از تعمیر و یا تعویض لوله‌ها به صورت کاملا حرفه‌ای، باید محل تخریب شده را مجددا بازسازی کرده و از نفوذ رطوبت به سایر بخش‌های ساختمان جلوگیری کرد.

لازم به ذکر است که تیم دکتر لوله قادر است تا با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله سید خندان محل ترکیدگی لوله ساختمان شما را به صورت دقیق پیدا کرده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض آن را، با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه دهد.

تشخیص ترکیدگی لوله شرق تهران :

 

 

دکتر لوله در گوگل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *