Dr loole
Phone Number-09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله نارمک 09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله نارمک

تشخیص ترکیدگی لوله نارمک بدون تخریب

در گذشته برای نشت‌یابی لوله‌های ساختمان، محل مورد نظر را تخریب می‌کردند. این روش موجب تحمیل هزینه‌های بازسازی به مشتری می‌شد. در حال حاضر برای تشخیص ترکیدگی لوله از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌شود.

این دستگاه‌ها می‌توانند مکان دقیق نشت را پیدا کنند و دقت و کیفیت بسیار بالایی در تشخیص ترکیدگی لوله‌های آب و فاضلاب دارند. این روش به عنوان کم‌هزینه‌ترین و بهترین روش نشت‌یابی شناخته شده است.

در مناطق مختلف تهران مانند نارمک، گروه‌ه فنی و تاسیساتی دکتر لوله، خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این گروه برای نشت‌یابی از روش‌های بسیار جدید استفاده و در هنگام عیب‌یابی مشکل، ساختمان را تخریب و کنده‌کاری نمی‌کنند.

نشت‌یابی و تشخیص ترکیدگی لوله نارمک و مناطق دیگر تهران توسط گروه حرفه‎ای و با تجربه دکتر لوله با قیمت مناسب انجام می‌شود. دستگاه‌های به کار رفته برای تشخیص مکان ترکیدگی لوله، دارای حساسیت بالایی هستند. این دستگاه‌ها به صورت محدوده‌ای و منطقه‌ای مشکل مورد نظر را رفع می‌کنند.

تشخیص نشتی لوله با دستگاه مخصوص در تهران

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب

خدمات نشت‌یابی لوله باید با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز انجام شود. در خدمات جدید گروه‌های تاسیساتی، محل مورد نظر را کنده‌کاری نمی‌کنند. همچنین بعد از انجام کار، مکان مورد نظر را با مواد ضدعفونی پاکسازی خواهند کرد.

خدمات تعمیرات لوله‌کشی باید به صورت شبانه روزی باشد و امکان تماس تلفنی به صورت 24 ساعته وجود داشته باشد. بنابراین کلیه خدمات در مناطق مختلف تهران نیز باید تمام‌وقت به مشتریان ارائه شود.

زیرا در صورتی که نشتی آب در حد بسیار زیادی باشد نیاز به رسیدگی فوری و اورژانسی دارد. به همین دلیل خدمات نشت‌یابی و تشخیص ترکیدگی لوله نارمک و مناطق دیگر تهران باید شبانه‌روزی انجام شود.

گاهی اوقات وجود نم و رطوبت در ساختمان خبر از نشتی لوله‌های توکار می‌دهد. در صورت عدم رسیدگی به موقع ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به ساختمان وارد شود.

در ساختمان‌های فرسوده و قدیمی مشکلات ترکیدگی لوله بسیار بیشتر از ساختمان‌های نوساز است. این ساختمان‌ها باید توسط گروه تاسیساتی و لوله‌کشی بررسی شوند و در صورت وجود مشکل، عیب‌یابی صورت گیرد.

تشخیص زودهنگام مشکلات لوله‌کشی تنها با استفاده از تجهیزات به روز ممکن است.

نشتی لوله در ساختمان‌های فرسوده بیشتر اتفاق می‌افتد.

نشت‌یابی لوله به صورت تضمینی

معمولا کلیه خدمات مراکز فنی و تاسیساتی تعمیرات و خرابی لوله به صورت تضمینی انجام می‌شود. در صورتی که خدمات تضمینی نباشد و بعد از مدتی دچار خرابی شود، تعمیرات لوله‌کشی ساختمان از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود.

عمر مفید لوله‌‌های به کار رفته در ساختمان کم است. به ویژه اگر ساختمان قدیمی باشد حتما نیاز با تعویض لوله‌کشی دارد. تشخیص ترکیدگی لوله نارمک نیز با تضمین توسط گروه متخصص و فنی انجام می‌شود.

ساختمان‌های کلنگی و فرسوده نیاز به بازسازی و تعمیر سیستم لوله‌کشی ساختمان دارند. عدم توجه به پوسیدگی لوله‌ها و عدم تعویض آن‌ها منجر به خسارات مالی خواهد شد. بروز نم و رطوبت در اثر ترکیدگی و نشتی لوله در این ساختمان‌ها امری عادی است.

درواقع ساختمان‌های فرسوده بیشتر با این مساله روبرو می‌شوند. اما در ساختمان‌های نوساز نیز امکان بروز نشتی در لوله‌ها وجود دارد.

ترکیدگی لوله ممکن است آشکار یا پنهان باشد.

انواع ترکیدگی لوله

ترکیدگی لوله معمولا به دو صورت پنهان و آشکار خود را نشان می‌دهد. در نشتی‌های آشکار نیازی به استفاده از دستگاه برای تشخیص ترکیدگی وجود ندارد. اما در ترکیدگی پنهان، لوله‌های توکار در دیوار، زمین و سقف دچار نشتی می‌شوند.

به همین دلیل تشخیص نشتی لوله بسیار مشکل است و حتما باید با استفاده از دستگاه انجام شود. در نشتی آشکار لوله‌کشی نیاز به تخریب وجود ندارد و با بستن فلکه اصلی آب، تعمیرات مورد نظر انجام می‌شود.

دکتر لوله خدمات تعمیر و تشخیص ترکیدگی لوله نارمک و سایر مناطق در تهران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. همان‌طور که گفته شد در صورتی که نشتی روکار و آشکار باشد از دستگاه استفاده نمی‌شود.

اما تیم فنی برای اطمینان بیشتر همیشه مجهز به تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز هستند. این دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مکان نشتی را تشخیص می‌دهد و گروه تاسیساتی نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کند. در بیشتر مواقع باید لوله و شیرها تعویض شوند.

گاهی اوقات جنس لوله کیفیت لازم را ندارد. به همین دلیل باید از لوله‌های باکیفیت برای لوله‌کشی ساختمان استفاده کرد.

 

 

تشخیص ترکیدگی لوله شرق تهران :

 

 

دکتر لوله در گوگل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *