Dr loole
Phone Number-09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی 09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی

تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با آن مواجه هستند، ترکیدگی لوله‌ها می‌باشد. معمولا برای تشخیص این ترکیدگی‌ها باید اقدام به تخریب بخشی از خانه کرده و سپس ترکیدگی را بررسی کرد که البته این شیوه هزینه زیادی در پی داشته و از طرفی بسیار زمان‌بر است.

از همین رو بهتر است برای این امر از یک تیم متخصص و ابزار به روز و مناسب این کار استفاده کنیم. تیم دکتر لوله با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی قادر است تا بدون نیاز به تخریب و با کمترین هزینه، ترکیدگی و نشتی لوله‌ها را تشخیص داده و اقدامات لازم را انجام دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این شیوه از تشخیص و خدمات تیم ما بپردازیم.

ترکیدگی لوله از معضلاتی است که اغلب افراد با آن مواجه می‌شوند.

تشخیص ترکیدگی لوله در پیروزی
تشخیص ترکیدگی لوله در پیروزی

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی، چه جور دستگاهی است؟

این دستگاه که جدیدترین و دقیق‌ترین روش تشخیص ترکیدگی لوله می‌باشد، بدون نیاز به تخریب بخشی از بنا، قادر است تا به صورت کاملا دقیق محل ترکیدگی را، در صورت وجود، تشخیص دهد. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه نیز می‌شود. این دستگاه که بوسیله امواج صوتی کار می‌کند، دارای گیرنده‌های بسیار قوی و حساسی می‌باشد که می‌توانند هر گونه ترکیدگی و نشتی را، در هر مقیاسی، تشخیص دهند.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی (تشخیص ترکیدگی لوله شرق تهران) را می‌توان عدم نیاز به تخریب بنا دانست، زیرا همانطور که مطلع هستید، شیوه تخریب بنا برای تشخیص ترکیدگی، زمان و هزینه زیادی در بر داشته و همچنین ممکن است مشکلات متعدد دیگری را نیز بوجود آورد. در ضمن همانطور که گفته شد، استفاده از این دستگاه باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود.

هزینه این شیوه نیز بسیار کمتر از شیوه‌های دیگر و سنتی بوده و به دلیل عدم نیاز به تخریب، باعث جلوگیری از وجود نم و رطوبت در ساختمان نیز می‌شود. لازم به ذکر است که تیم دکتر لوله از افراد متخصصی در این حوزه تشکیل شده است و قادر است تا در اسرع وقت خدمات مربوط به نشتی لوله و ترکیدگی آن را با استفاده از این دستگاه حرفه‌ای، به شما عزیزان ارائه دهد.

 

چگونگی کارکرد دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی

همانطور که پیشتر نیز گفته شد، این دستگاه بوسیله امواج صوتی و گیرنده‌های صوتی قدرتمند خود، ترکیدگی لوله را شناسایی می‌کند. ترکیدگی لوله قاعدتا باعث نشتی آب با فشار بالا می‌شود و این جریان پرفشار آب باعث ایجاد صوت می‌شود. از این رو دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی، بدون توجه به میزان ترکیدگی و جریان آب، با دریافت امواج صوتی حرکت پرفشار جریان آب، قادر است تا محل ترکیدگی و نشتی آب را تشخیص دهد.

در صورتی که نشتی تنها به صورت قطره‌ای و در حجم بسیار کم باشد، تشخیص آن توسط دستگاه سخت خواهد بود که در این صورت مشاوران تیم دکتر لوله راهکارهای پیشنهادی مناسبی برای آن خواهند داشت.

عمق نشت‌یابی دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی

از آنجایی که این دستگاه معمولا برای تشخیص ترکیدگی لوله‌های خانگی و شهری استفاده می‌شود، تنها قادر به شناسایی ترکیدگی در عمق یک و نیم متری سطح زمین می‌باشد. البته تشخیص ترکیدگی در عمقی بیش از یک و نیم متر، تنها در صورت بالا بودن فشار جریان آب خروجی از ترکیدگی، ممکن می‌باشد.

به همین دلیل نیز برای شناسایی نشتی مکان‌های بزرگتر و صنعتی، از روش‌های دیگری استفاده می‌شود. اما همچنان لازم به ذکر است که این روش برای شناسایی ترکیدگی لوله‌های خانگی و شهری، بهترین و دقیق‌ترین روش می‌باشد.

دستگاه پیروزی به وسیله امواج صوتی محل ترکیدگی را شناسایی می‌کند.

بعد از تشخیص ترکیدگی چه باید کرد؟

بعد از آنکه بوسیله دستگاه پیروزی، تیم در حال کار، محل نشتی و ترکیدگی لوله را شناسایی کردند، باید اقدام به تخریب تنها همان نقطه کرده و پس از تعمیر و یا تعویض لوله‌ها به صورت کاملا حرفه‌ای، باید محل تخریب شده را مجددا بازسازی کرده و از نفوذ رطوبت به سایر بخش‌های ساختمان جلوگیری کرد.

لازم به ذکر است که تیم دکتر لوله قادر است تا با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله پیروزی محل ترکیدگی لوله ساختمان شما را به صورت دقیق پیدا کرده و تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض آن را، با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه دهد.

در صورت وجود هرگونه مشکل در لوله‌های ساختمان خود، تنها کافی است با تیم ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

 

تشخیص ترکیدگی لوله شرق تهران :

 

 

دکتر لوله در گوگل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *