Dr loole
Phone Number-09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله تهرانپارس 09198009525

تشخیص ترکیدگی لوله تهرانپارس

تشخیص ترکیدگی لوله تهرانپارس

لوله‌‌کشی و بحث تعمیرات آن موضوع مهمی است که تقریبا تمامی افراد ممکن است با آن مواجه شوند. لوله‌ها نیز مانند بسیاری از ابزارآلات دیگر بعد از مدتی استفاده دچار فرسایش شده و ممکن است این فرسایش به شکل نشتی، پوسیدگی و یا ترکیدگی لوله، خود را نشان دهد. البته تشخیص به موقع و اقدام مفید برای رفع این مشکل می‌تواند از بروز خسارات قابل توجه جلوگیری کند. تیم دکتر لوله یکی از با تجربه‌ترین مجموعه‌ها در این حوزه می‌باشد که در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله تهرانپارس فعالیت دارد. در ادامه راجع به این موضوع و راهکار مفید برای مقابله با آن توضیح خواهیم داد.

وجود نم یا ترک در دیوار نشان از بروز نقص در سیستم لوله‌‌کشی دارد.

 

چالش‌های عیب‌‌یابی لوله کشی

در زمان‌های گذشته نیز مانند امروزه نیاز به تشخیص ترکیدگی لوله وجود داشت. اما روش‌های سنتی در تشخیص ترکیدگی لوله اغلب بدون ابزار خاص بود. به همین دلیل در روش سنتی اغلب هزینه، زمان و انرژی زیادی برای عیب‌یابی لوله صرف می‌شد. بنابراین نشت‌یابی لوله و لوله‌‌کشی مجدد برای افراد یک دردسر بزرگ به حساب می‌آمد.

با توجه به نکات گفته شده، می‌توان به این نتیجه رسید که نیاز به تشخیص زود هنگام نشتی در لوله و عیب‌یابی به موقع آن از زمان گذشته تاکنون بسیار محسوس بوده است. این کار می‌تواند از خسارت قابل توجه به ساختمان به طور چشمگیری جلوگیری کند.

تغییر رنگ بنا و یا نشست بنا می‌تواند نشان از بروز مشکل در لوله‌‌کشی باشد.

 

راهکاری مفید برای تشخیص ترکیدگی لوله

نیاز به جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه باعث شد تا افراد به فکر راهکاری مفیدتر از روش‌های سنتی باشند. بنابراین دستگاه‌هایی به بازار معرفی شد که می‌توانست پاسخگوی نیاز افراد باشد. تشخیص ترکیدگی لوله تهرانپارس با این دستگاه‌ها به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر شد. دستگاه‌های موجود در بازار برای تشخیص ترکیدگی لوله سه نوع هستند. این سه نوع شامل: دستگاه مادون قرمز، دستگاه آکوسیک و دستگاه تصویری می‌باشند. تشخیص آسیب به لوله در عمق بسیار زیاد و در زمان کم توسط این دستگاه‌ها باعث جلوگیری از خسارات قابل توجه می‌شود. تیم دکتر لوله با بهره گیری از بهترین دستگاه‌های تشخیص ترکیدگی لوله و با داشتن 30 سال تجربه یکی از بهترین مجموعه‌ها در این حوزه می‌باشد. تیم دکتر لوله با پاسخگویی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته مشکلات نشتی و عیوب لوله را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کرده و از بروز خسارات بعدی جلوگیری به عمل می‌آورد.

عیب‌‌یابی لوله با دستگاه‌های مدرن با کمترین زمان امکانپذیر خواهد بود.

 

نشانه‌های اولیه که خبر از آسیب به لوله می‌دهند

نشتی لوله‌ها در دیوار، سقف و زیر زمین ممکن است رخ دهد، با دانستن و ردیابی برخی نشانه‌ها می‌توان آسیب به لوله‌ها را تا حدودی تشخیص داد. البته همانطور که گفته شد، تشخیص ترکیدگی لوله تهرانپارس با دقت زیاد توسط دستگاه‌ها امکان‌پذیر می‌باشد، بنابراین در صورت مشاهده نشانه‌ها بهتر است به یک تیم متخصص مراجعه کنید. اکثرا ایجاد نشتی در لوله با حضور رطوبت و نم دادن و ایجاد ترک و انواع کپک همراه است. علاوه بر نشانه‌های گفته شده موارد دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند علامت بروز مشکل در لوله‌ها باشند. در صورتی که در ساختمان با بستن تمامی شیرهای آب، هنوز هم صدای جریان آب به گوشتان می‌رسد و یا قبض آب شما بدون دلیل خاصی دچار افزایش شده است، می‌بایست به نشتی آب از لوله‌ها شک کنید. علاوه بر آن اگر پوشش گیاهی خاصی را در قسمتی از منزل خود مشاهده کردید که نامعمول است، می‌بایست ساختمان را از نظر وجود رطوبت ناشی از نشتی لوله بررسی کنید. گرم شدن نقاط خاصی از بنا، وجود بوی بد ناشی از رطوبت، تغییر رنگ در بنا، نشست کردن بنا نیز از جمله نشانه‌های دیگر نشتی لوله آب می‌باشند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، بنا را تخریب نمی‌کند.

 

نکات مهم در حین تعمیر نشتی لوله

تا اینجا راجع به تشخیص ترکیدگی لوله تهرانپارس صحبت کردیم. اما در صورتی که به یک تعمیرکار برای عیب‌‌یابی و تعمیر لوله‌‌کشی مراجعه کردید، باید نکاتی را به خاطر داشته باشید.

قبل از هرچیز، بهتر است از تعمیرکار مربوطه سوال کنید که آیا لازم به تخریب بنا برای عیب‌یابی دارد؟ همانطور که توضیح داده شد، عیب‌‌یابی بادستگاه‌های پیشرفته به کندن و تخریب بنا احتیاجی ندارد. سوال مهم دیگر این است که تعمیرکار نیاز به چه میزان زمان برای تشخیص عیب دارد؟ عیب‌‌یابی با دستگاه‌های پیشرفته در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر خواهد بود. با پرسیدن سوالات گفته شده به راحتی می‌توانید متوجه شوید که تعمیرکار در کار خود چقدر حرفه‌ای است.

 

تشخیص ترکیدگی لوله شرق تهران :

 

 

دکتر لوله در گوگل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *